Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

πιωμένη

γουστάρω εγκεφαλικό σεξ
με αποσυναμωμένη θύελλα γνώσης και λύτρωσης
εη, ποιός κάνει πλάτες στην αλήθεια μου;
παραμορφωμένα αγγεία ξενυχτάνε
μόνο και μόνο για να με κάνουν να νιώσω καλύτερα
τι θέλουν από μένα
διώξε με
φύγε, ρε μαλάκα απ'' την σιγή των ημερεύσεων
έλα να αλλοιώσουμε τις γνώσεις μας
να σε γαμάω σαν χορδές σε παράδοξα ακόρντα, νέφτι και ναφθαλίνη
τελικά η ιδιοφυϊα μπορεί να σε καταστρέψει
φύγε παρανοϊκέ ευνουχισμένε σκίουρε
διώχνω τα παραπλανημένα εγώ με μαθηματικές οντότητες
που μέσα στο κεφάλι μου εκφράζονται με απόλυτη παγερότητα
και έχουν λογική
φοβάμαι να αποσαφινίζω
γουστάρω εγκεφαλικό ενδιασμό
ψιλάφισέ με ορίζοντας απρόοπτα δυναμικά σχήματα
και λέξεις λέξεις λέξεις
τόσες που το ανθ΄ρωπινο μυαλό σε απαγχωνίζει
ΘΕΕ
δεν μπορώ να μιλήσω
τ σώμα μου φρακάρει απ' τις νευρώσεις
εγκεφαλικό lag-γελάω
γελάω τόσο δυνατά που σπάζω ολόκληρη
ΘΕΕ
φτύνω το δέρμα μου κολλώντας σύφιλη τους παντογνώστες τον εχθρών
νισάφι
(νύστα, η όρεξή μου νυχτάζει πάλι)
αιωρούμαι σε κάτι απρόοπτο μου με καταπίνει μαινόμενο
μάχομαι
διάλυση, ΘΕΕ, διαλύομαι
στείλε τους φόβους μου σε mail ή σε τηλεγράφημα στους παντογνώμονες αγγέλους σου
με χάρακα και διαβήτη θα σε διχοτομήσω ΘΕΕ
με τις ασύμβατες λέξεις μου δώρο στο υδρόθειο που καίει τον ύπνο μου
και βγάζει τα όνειρά μου απ' την πηρά την αναμάρτητης αφόρητης κόλασης
Ω
μέσα μου φλέγονται τα μονοπάτια των τρελών
και
σκάω!
σκάω,
νερό
νερό, φωνάζω, έεεεεελα, που τόσα χρόνια σε περιμενα να μου ζεστάνεις την ψυχή
σφαδάζοντας υπακούω στον πατέρα ουρανό
μεταμεσοχύχτια νυστία και με καυλώνεις όταν μιλάς στο μυαλό μου
βήχω παράφορα έρχομαι πάνω σου και τρέμω τρέμω πάλι
έλα, πάλι, ζωρίς καμία υπόνοια για το ποια είμαι
κια ποια μπορεί να υπήρξα στη δεκαετία των ατελειωτων εκσπερματώσεών σου
ΈΛΑ
θα σε ευλογίζω με την ασυναρτησία που κοχλάζει μέσα από φτερούγισμα ζώων
έχω αποδεχτεί ότι με δέρνει μια κηδεμένη και αγιάτρευτη τρέλα
έλα.
κάνε με να υπάρξω έστω και μόνο όσο κρατάει μια εκσπερμάτωση
ματώνω
φεύγω

η ιδιοφυϊα με στέλνει στο διάολο και το γλεντάει
αλύπητα και υπόκωφα με ανασταίνεις
λίγο πριν το ξημέρωμα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου